Fokuslu Ultrason (Hifu) nedir?

Fokuslu Ultrason (Hifu), ameliyatsız yüz germe uygulaması olarak da bilinen, yaşlanma karşıtı bir tedavi yöntemidir. Bu tedavi yöntemi, yüksek yoğunluklu ultrason (ses) dalgaları yardımıyla kolajen üretimini uyarır, ciltteki sarkma sürecini yavaşlatır, cildi sıkılaştırır ve cerrahi yüz germe sürecini geciktirir.

Fokus ultrason (Hifu) uygulamasının cilt üzerindeki başlıca etkilerini söyle sıralayabiliriz;

• · Kolajen üretimini tetikleyerek cildin yaşlanmasını önler.
  • · Bağ dokuyu onardığı için cildin elastikiyetini arttırır.
  • · Kan dolaşımını rahatlattığı için cildin daha canlı ve ışıltılı bir görünüme kavuşmasını sağlar.

Fokuslu Ultrason (HIFU)’nun Avantajları Nelerdir?

• · Anestezi gerektirmeyen, genellikle ağrısız bir uygulama olmakla birlikte kemikli bölgelerin üzerinde kişiye bağlı olarak minimal bir ağrı hissedilebilir.
  • · Uygulama sonrasında iş ve sosyal hayata dönebilir.
  • · Güvenli ve konforlu bir uygulamadır..
  • · Tek seanslık bir uygulamadır, etkinliği 2 yıla kadar sürebilir.
  • · Her mevsim uygulanabilir.
  • · Deride yaralanma veya zarar oluşturmaksızın etki gösterdiğinden iz kalma, enfeksiyon, renk değişikliği oluşturma riski yoktur.

Fokuslu Ultrason (Hifu) İçin Kimler Uygun Birer Adaydır?

Yaşlanma, yüz çizgilerinde derinleşme veya göze hoş gelmeyen ince çizgiler nedeniyle orta dereceli cilt sarkması yaşayan ve cerrahi bir işlem olmaksızın genel bir sıkılaşma ve toparlanma isteyen kişiler Fokuslu Ultrason (Hifu) için uygun birer adaydır. Cerrahi yüz germeyi geciktirmek için iyi bir seçenek olmakla birlikte hiç bir zaman yüz germe ameliyatının yerini tutmaz.

Fokuslu Ultrason (Hifu) Nasıl Uygulanır?

Uygulama yapılacak kişinin cildi makyajdan arındırılıp temizlenir. Uygulama yapılacak bölgeye işaretleme yapıldıktan sonra kayganlaştırıcı ultrason jeli sürülür. Cilt işleme hazır olduğunda tedaviye başlanır. Fokuslu ultrason (Hifu) uygulamasıyla, derinin SMAS, derin dermis ve epidermis gibi katmanlarına 65 ° C ve 70 ° C arasındaki sıcaklıklarda ultrason enerjisi verilir. Farklı katmanlara farklı derinliklere etki eden başlıklar (1,5 mm-3 mm-4,5 mm) ile ulaşılır. Böylece kolajen üretiminin tetiklenmesi ve zaman içerisinde cildin gerilip sıkılaşması sağlanır.

Fokuslu Ultrason (HIFU) Uygulaması Ne Kadar Sürer?

Uygulama alanına ve atış sayısına göre tedavi süresi 30-60 dakika arasında değişir.

Fokuslu Ultrason (HIFU) Uygulaması Kaç Seans Yapılır?

Ameliyatsız yüz gençleştirme yöntemleri arasında en etkili uygulamaların başında gelen Fokuslu Ultrason (HIFU) tek seanslık bir uygulamadır.

Fokuslu Ultrason (Hifu)’nun Etkinliği Ne zaman Görülür?

Fokuslu Ultrason (Hifu) uygulamasından sonra, başlangıçta bir miktar etki görülür. Ancak asıl sonuçlar 2-6. ayda tam olarak alınır.

Fokuslu Ultrason (Hifu)’nun Etkinliği Ne Kadar Sürer?

Fokuslu Ultrason (Hifu) uygulamasının etkinliği, hastadan hastaya değişmekle birlikte yaklaşık 1-2 yıl süresince devam eder.

Fokuslu Ultrason (Hifu)’nun Zararları Var Mıdır?

Fokuslu Ultrason (Hifu) uygulaması cilt yüzeyini aşarak dermal ve alt dermal dokulara odaklandığından cilde herhangi bir şekilde zarar vermez, ciltte renk değişikliğine sebep olmaz, hissizlik yaratmaz, sinir hasarı ve iz bırakmaz, enfeksiyona neden olmaz. Uygulama sonrası ciltte hafif kızarıklık görülebilir. Bu kızarıklıklar genellikle birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçer.

Fokuslu Ultrason (Hifu) Kimlere Uygulanmaz?

• – Yüzünde veya uygulama yapılacak bölge de aktif cilt enfeksiyonu olan kişilere,
  • – Yara iyileşmesine ya da kanın pıhtılaşmasına engel olan bir hastalığı olanlara,
  • – Çocuklara ve hamilelere,
  • – Cildi çok ince olanlara,
  • – Vücudunda kalp pili, elektronik cihaz veya metal stent olan kişilere uygulanmaz.